درحال بارگذاری...

درخت توت

دسته بندی: بلاگ پروازیاران سیرنگ

درخت توت


درخت توت

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است


کاشت نهال توت چگونه می باشد:

میوه توت، میوه‌ای لذیذ و خوشمزه است که کمتر کسی پیدا می‌شود که طرفدار آن نباشد. میوه‌ای که طعم بی‌نظیر آن یک طرف، نحوه میل کردن آن در پای درخت نیز یکی‌دیگر از جذابیت‌های آن ‌است. کسانی که طرفدار پر و پا قرص این میوه هستند، هر سال در فصل بهار و اواخر اردیبهشت، بی‌صبرانه منتظرند که لذت خوردن آن را تجربه کنند. کاشت درخت توت، نیز می‌تواند تجربه‌ای جالب با سوددهی فراوان باشد.

از همین رو ما در این نوشتار تصمیم داریم تا مراحل و موارد مربوط به کاشت نهال توت، را بررسی کنیم، تا اگر شما قصد کاشت این نهال را در حیاط، باغ و یا باغچه خود دارید، این نوشتار برای شما یک راهنمای جامع و کامل باشد. پس در ادامه با ما باشید.
بیوگرافی درخت توت:

میوه توت که نام علمی آن (Morus) ‌است، در کشور ما ایران به‌وفور کاشت می‌شود. در کشورهای دیگر مانند چین و یا آمریکا نیز هم چنین کاشت نهال توت؛ رایج بوده و از محصول آن استفاده می‌شود. البته در هر منطقه نوع میوه کمی متفاوت‌تر از آن چه ما با عنوان توت می‌شناسیم، وجود دارد. در هر صورت درخت توت در هر کشور و ایالتی که باشد قطعاً عمری چند صد ساله خواهد داشت. چون درختان توت می‌توانند تا سالیان دراز عمر کنند. درختی که بسیار به سرما مقاوم بوده و بدنه‌ای کلفت و ضخیم به رنگ زرد و نارنجی دارد.

 


اعظم رستم‌خانی، تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸


گیاه کشاورزی اب خاک هوا میوه درخت پهپاد میوه پهباد درخت توت کود بذر

این مطالب را هم بخوانید!

سمپاشی مرکبات

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است

ادامه مطلب »

استفاده از کودهای فروت ست

چرا هنگام تورم جوانه از کودهای فروت ست استفاده کنیم؟ استفاده از کودهای فروت ست در شرایط تورم جوانه: تورم جوانه یکی از مراحل حیاتی گیاهان است که نیاز به تغذیه مناسب دارد. استفاده از کودهای فروت ست در این مرحله می‌تواند به عنوان یک راهکار مؤثر برای بهبود رشد و توسعه گیاهان خدمت کند. دلایل استف...

ادامه مطلب »

تأثیر کشاورزی هوشمند بر کیفیت...

تأثیر کشاورزی هوشمند بر کیفیت محصولات مقدمه: کشاورزی هوشمند به‌عنوان یک نوع کشاورزی مبتنی بر فناوری‌های نوین، تلاش دارد تا با بهره‌گیری از اطلاعات دقیق و فناوری‌های پیشرفته، به بهبود عملکرد کشاورزی و افزایش کیفیت محصولات برسد. در این مقاله، تأثیر کشاورزی هوشمند بر کیفیت محصولات مورد بررسی قرار...

ادامه مطلب »

در سراسر ایران با کاربران حرفه‌ای

عملیات کارشناسان سیرنگ

استان مازندران
استان گلستان
استان آذربایجان

+98 21 4417 9162

مدیر فروش داخلی 107

+98 21 4417 9168

کارشناس فروش 1 - داخلی 101

+98 21 4417 9112

کارشناس فروش 2 - داخلی 102

+98 21 4417 9218

کارشناس فروش 3 - داخلی 103

+98 21 4417 9234

مدیر ترویج - داخلی 108

+98 21 4417 9228

خدمات پس از فروش - داخلی 116